MATEMATİK BÖLÜMÜ

Matematik Bölümü

Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi/ Matematik Bölümü

İç Ve Dış Paydaşlarla Toplantı

1 Haziran 2023 tarihinde iç paydaşlarımız; Kamil Özdağ Fen Fakültesi Dekan Yrd. Prof. Dr. Gökhan SADİ, Fen Bilimleri Enstitüsü Müdür Yrd. Doç. Dr. Gülhan AYAR ve Fizik Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Ayşenur GENCER Hocalarımızın katılımlarıyla bir toplantı gerçekleştirilmiştir. Toplantıda iç paydaşlarımız, program öğretim amaçlarımız ve program çıktılarımız ile ilgili görüşlerini belirtmişlerdir. Ayrıca programımızdaki alan dışı seçmeli derslerin seçiminde çeşitliliğin olmasının öğrencilere her yönüyle farklı bakış açısı kazandıracağı yönündeki görüşlerini ifade etmişlerdir.

 

2 Haziran 2023 tarihinde iç paydaşlarımızdan; 1. Sınıf temsilcisi Mehmet Ali ŞENER, 2. Sınıf temsilcisi Müzeyyen BALCI, 3. Sınıf temsilcisi Halil ŞEN ve 4. Sınıf temsilcisi Canser KAYA ile online bir toplantı gerçekleştirilmiş ve 2022-2023 akademik yılı bahar döneminin genel bir değerlendirilmesi yapılmıştır. Ayrıca öğrencilerimiz alan içi, alan dışı seçmeli derslerimiz ve Fizik laboratuvarı I/II dersi ile ilgili görüşlerini belirtmişlerdir.

 

 

2 Haziran 2023 tarihinde dış paydaşlarımız; Karaman Teknopark Proje Müdürü Nezihe Saygı GÜNALTAY, Karaman İŞKUR-İş ve Meslek Danışmanı Muhammed AKKAFA, Karaman Anadolu Lisesi Müdürü Abdulkadir ÜNÜVAR, Halkbank/Karaman Şubesi yönetmen Mustafa Erhan SUNAOĞLU, Balıkesir Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi Matematik Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Fırat ATEŞ, Üniversitemiz Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Öğretim Üyesi (Eğitim Fakültesi Dekan Yrd.) Prof. Dr. Özlem SADİ, bölüm mezunlarımızdan Handan DENİZ ve bölümümüz İç ve Dış Paydaşlarla İlişkiler Komisyonu üyelerinden Prof. Dr. Ahmet İPEK ve Dr. Öğrt. Üyesi Hasan YILDIRIM’ın katılımlarıyla online bir toplantı gerçekleştirilmiştir.

  • Toplantıda dış paydaşlarımız, program öğretim amaçlarımız ve program çıktılarımız ile ilgili görüşlerini belirtmişlerdir.
  • Matematik bölümünden mezun bir öğrencinin teknolojik alt yapı yönünden donanımlı olması gerektiğini, bilimsel süreç becerileri kapsamında laboratuvar uygulamalı derslerin etkili olduğunu aktarmışlardır.
  • Ayrıca özellikle 4. Sınıftaki öğrenciler için, “proje yazma” şeklinde seçmeli bir dersin olmasının onlara gerek lisansüstü eğitimlerinde gerekse matematik öğretmeni olarak iş sektörüne girdiklerinde çok büyük fayda sağlayacağı yönünde önerilerde bulunmuşlardır.

TÜM İÇ VE DIŞ PAYDAŞLARIMIZA KATKILARINDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİZ.